Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

VIDEO DEBUT KRU PENYINGKAP FAKTA (PERCUBAAN MENGISLAMKAN JIN)

Setelah lebih setahun Kru Penyingkap Fakta melangkah bersama, kami akhirnya menerbitkan klip video pertama tinjauan
berhampiran kawasan perkelahan Sungai Tekala, Hulu Langat, Selangor.

Sebelum ini hanya gambar pegun dikongsikan bersama pembaca.

Kru kami, Ustaz Zaharuddin Zainal Al-Hafiz mencuba untuk mengislamkan jin.

Selamat menonton!




8 Komen :

Tanpa Nama berkata...

Bagus betul lakonan mamat ni. Bleh dapat anugerah.

Pandai jugak jin cakap bahasa melayu. Rasanya kalau rasuk orang cina mesti bleh cakap cina plak.

love.happen berkata...

saudara yang malu mengaku diri sendiri diatas, mungkin saudara belum pernah menghadapinya. Menonton di video dan menghadapi/berhadapan secara terus adalah berbeza situasinya. Semoga Allah menjauhkan dan melindungi saudara daripada gangguan Jin dan Syaitan. Amin

smvi..

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum Abg Mazidul,video yang menarik. tapi pening sikit sebab kamera shoot banyak bergerak & berpusing2.. :)

Tanpa Nama berkata...

ANNON TU PATUT KE HANTAM JER

-AYAU-

Tanpa Nama berkata...

Jin@syaitan@iblis adalah golongan yg sama.Azazil la bapa meteka.cuma peranan yg membezakan antara mereka.sebaiknya jangan d ganggu mereka supaya mereka tidak membuat sebaliknya kpd kita.dalami mereka dr sudut agama Islam kita kerana semua jawapan yg dicari telah tersedia ada...

Tanpa Nama berkata...

MengISLAMkan Syaitan bleh???HAHAHA..

Tanpa Nama berkata...

harap tutup komen untuk anonymous, macam troll tak sekolah... topik macam ni pun nak troll, thx for the video :)