Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

MISTERI BANGLO DI CHERAS

7 Komen :

Nadie az berkata...

smti...kehidupan mereka seperti manusia juga...cuma satu persoalan yang belum terungkai seperti kata ustaz zaharuddin iaitu adakah mereka gol keluarga jin atau roh...mmm memang menarik untuk mengetahui fakta sebenarnya... salute utk krew PF666.

ady berkata...

kurang jelas suara sebab lagu latar..mohon tidak diletakkan kerana menggangu utk saya mendengar dgn jelas.

Adam Vai berkata...

SMTI

midahanif berkata...

http://redzuan-ridz.blogspot.com/2011/10/qarin-makhluk-halus-pendamping-manusia.html

kita selalu menonton filem back to the future atau filem terbaru loopa..

Qurin ini adakah... makluk yang bernama qurin boleh menceritakan hal-hal sejarah bersama pedamping yang dulu...??? semasa penyinkap paranormal seekes pun ada seorang wakil dari ahli di rasuk dan mencerita balik apabila normal.... dari mula hingga akhir bagaimana kejadian itu boleh berlaku takpa perakam video atau cctv... saya sangat berminat nak tahu apabila orang mati ter atau di bunuh akan ada titik hitam di kawasan itu seumpama berpenunggu. dengan sendiri kita akan tekasima melibel kawasan itu berhantu... sebenar kita kena ambik tahu yang di kawasan itu ada benda belum selesai lagi dan perlu di selesaikan mengikut cara islam dengan meislam kan makluk itu dengan secepat yang boleh...

feloniti berkata...

emm.. speechless...

Zaza Lee berkata...

"Smti" tu ape?

Ajiphuda berkata...

hai.