Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

5 LOKASI PALING BERHANTU DI MALAYSIA (EXPEDIA)


Portal perlancongan yang berpengkalan di Amerika Syarikat, Expedia telah menyenaraikan lima lokasi didakwa paling berhantu di Malaysia.
Lima lokasi terbabit, Vila Nabila di Johor, Banglo Jalan Turi, Bangsar, Banglo Kolonial di Bukit Tunku, Kuala Lumpur, Apartmen  Ria, Genting Highlands, Pahang dan Kellie's Castle di Batu Gajah, Perak.

Lazimnya, jika ingin mengetahui mengenai kes paranormal, pastinya, pengkaji paranormal di Malaysia menjadi sumber utama rujukan mereka. KLIK.

Penyingkap Fakta terpanggil membicarakan satu daripada lokasi tersebut di ruangan LAPORAN KHAS S2, Utusan Malaysia 25 Januari 2014.

Klik imej untuk size lebih besar
KLIK untuk menonton dokumentari membabitkan kru Penyingkap Fakta mengenai  3 Lokasi dikatakan berhantu oleh Expedia Vila Nabila, Johor, Banglo Kolonial, Bukit tunku, Kuala Lumpur dan Kellie's Castle, Perak.

Klik imej untuk size lebih besar

Klik imej untuk size lebih besar
Lokasi ke 5, Banglo Jalan Turi adalah lokasi kajian Penyingkap Fakta pada tahun 2011. KLIK untuk membaca kajian berkenaan.

KLIK untuk menonton Misteri Nusantara bersama Penyingkap Fakta di Banglo Jalan Turi pada tahun 2012.

Kepada mereka berminat untuk membeli baju Penyingkap Fakta KLIK.

0 Komen :