Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

666 DI MISTERI NUSANTARA TV3

InsyaAllah, jika tiada sebarang aral melintang, pembaca blog ini akan berpeluang menonton hasil liputan Misteri Nusantara, program terbitan TV3 berhubung aktiviti kru 666.

Apapun tahniah kepada kru, Boy, berikutan kelahiran cahaya mata pertama, bayi perempuan.


Sekalung tahniah juga buat perawat Kasturi Syifa, Ustaz Zaharuddin Zainal kerana dianugerahkan anak ke tiga.


Terima kasih kepada kru Penyingkap Fakta, Shaiful kerana sudi membelanja semua sebelum keluar melakukan tinjauan 2 malam lalu.

Semoga terus berjaya dalam kerjaya diceburi.


Terima kasih kepada wartawan, Zainal Ariffin Ismail, jurukamera, Shaiful Hady dan semua kru menjayakan rakaman pada malam 24 Januari lalu.


Sesungguhnya, satu perjalanan jauh bermula dari langkah pertama.

7 Komen :

sW33tdARLiNG berkata...

SMTI

Nadie az berkata...

smti...

smti...
untuk projek akan datang kabor ler...saya tak lupa...
call @ sms jer...Adam ada lagi no saya rasanya...
Insyaallah...

ahmad faezi berkata...

misteri nusantara hari apa ye?

Tanpa Nama berkata...

sy evitaina,
harap dapat Encik siasat banglo kayangan di sek2 shah alam..sy dah lama berniat utk membeli bangunan itu..dikatakan banglo itu sungguh besar dan sudah lama ditinggalkan kerana cerita2 mistik yg masih lagi mnjd tanda tanya..bila sy cube mencari tuan rumah..tiada siapa ingin membantu..banglo kayangan mesti diterjah..

Adam Vai berkata...

Smti

bedah berkata...

bagaimana saya ingin menghubungi jurukamera program ini kerana saya pelajar dari photography ingin membuat kajian dan ingin bertanyakan beberapa soalan kepada jurufoto yang terlibat.