Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

666 DI MISTERI NUSANTARA MALAM INI

Saksikan Kru Penyingkap Fakta di MISTERI NUSANTARA, jam 11.30 malam ini.

Kepada semua pembaca dan penyokong kami, terima kasih.

7 Komen :

gaban power berkata...

bru lepas tonton.ape pn memang trbaik.

pali at blog berkata...

Dah tngok semalam. lagi best kalau 666 ni ada rancangan sendiri di tv. Apa2 pun tahniah buat korang semua.

paan berkata...

tak segempak macam episod misteri nusantara yg buat rakaman kt luar negara tu...
episode semlm macam seekers, tp lg best seekers musim yg pertama dlu2 tu...

apa itu SMTI hehe jangan mare

Skrillex berkata...

tumpang tanya. kenapa memakai nombor "666" bukankah nombor 666 itu sebagai nombor syaitan?

Skrillex. kami telah merujuk kepada Penasihat, Ustaz Zaharuddin Zainal berhubung nombor 666.

Menurut beliau, tiada tercatat di dalam Al-Quran bahawasanya nombor itu berhubungkait dengan syaitan dalam apa bentuk sekalipun.

Syaitan tidak bernombor.

Jika awak beragama Islam, itu fakta harus diterima.

WorldP berkata...

minta maaf mencelah, tetapi bukankah "666" itu seakan sama sahaja seperti illuminati ? tidak terdapat dalam Al-Quran suci kita, tetapi terbukti benar .