Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

PENYINGKAP FAKTA BERDAFTAR

Alhamdulillah, hari ini 15 November 2013, PENYINGKAP FAKTA telah didaftarkan dengan SSM. 

Nombor pendaftaran : SA0278427-V.


Berikut senarai servis kami tawarkan kepada masyarakat.

1. Penyiasatan kes paranormal di seluruh negara samada dicetuskan mengikut inisiatif kami sendiri atau melalui jemputan klien di seluruh Malaysia. Hasil siastan akan dikongsikan secara terperinci bersama klien dan fakta penemuan juga akan dipaparkan di blog ini.

2. Menyediakan pakar berpengalaman lebih 18 tahun dalam mempraktikkan kaedah rawatan Islam untuk membantu pesakit diganggu oleh makhluk halus. Kos terbabit dibincangkan terlebih dahulu bersama kru kami.

3. Menyediakan beberapa ahli panel dan moderator berpengalaman untuk menghuraikan kes paranormal dan kaedah berkesan rawatan Islam dalam sesi ceramah atau forum bersama masyarakat berdasarkan undangan.

4. Menganjurkan bengkel motivasi serta komunikasi berkesan untuk kelompok klien bersesuaian.

5. Produksi untuk televisyen.

6. Mencuba menyelesaikan masalah didepani klien bersesuaian.

7. Menyediakan khidmat photografi di lokasi dianggap menyeramkan, anker mengikut pilihan klien.

Sila hubungi Shahrul di talian 019 270 9061 untuk berurusan.

0 Komen :