Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

ADAKAH JIN MAMPU MENGGERAKKAN OBJEK?

Bagaimanakah Islam menjelaskan mengenai 'hantu'? Adakah jin berupaya menggerakkan objek seperti didakwa ramai? Mengapa lebih mudah merawat pesakit diganggu oleh jin di sepanjang bulan Ramadan berbanding bulan lain?

Sebagai moderator, itu antara soalan menarik bakal saya kemukakan kepada ahli panel 'Forum Menyingkap Fakta Paranormal', InsyaAllah, akan berlangsung 3 hari lagi. 

Berikut butiran forum terbabit.

Tarikh : 28 Mac 2012 (Rabu)
Masa : 8 malam
Tempat : UITM Kampus Puncak Perdana

Panel, wakil 666, Razali Harun, Azree Ja'afar (Pengembaraan Alam Ghaib, PAG), Al-Hafiz Ustaz Zaharuddin Zainal dan Ustaz Hafiz dari Kasturi Syifa'.

Orang ramai dijemput hadir untuk bersama menimba ilmu dalam keadaan santai.

Gambar dan video tinjauan 666 dan PAG akan dipaparkan di layar putih di sepanjang forum berlangsung. Mereka hadir juga boleh mendapatkan bekalan minyak Kasturi Syifa' dan kemeja-t 666.

Semua peralatan elektronik digunakan dalam puluhan tinjauan 666 akan dipamerkan di lokasi sama.

HEBAHKAN

9 Komen :

Nadie az berkata...

smti

Adam Vai berkata...

SMTI

Adam Vai berkata...

SMTI

M.F.J berkata...

sudah semestinya boleh..

midahanif berkata...

seram tempat tu.... kat situ tempat manyat orang mati kena ujikaji.. UITM puncak perdana baru 2 tahun lepas di rasmikan..

midahanif berkata...

seram... selepas ini boleh buat kat uitm pucak alam sbb kat sana kos perubatan n farmasi .. sape nak belajar bedah manusia boleh belajar kat situ manyat manusia mati di tali gantung

Unknown berkata...

Cuba Google untuk mengetahui maksud SMTI, InsyaALlah jumpa.

SMTI

SMTI