Ikuti kisah terperinci hasil tinjauan kru Penyingkap Fakta di pelbagai lokasi menggerunkan masyarakat. ... lokasi didakwa berlaku pelbagai kejadian aneh atau penampakan entiti paranormal. Kami melangkah bersama, mengharung onak, duri dan sembilu , mendokumentasikan kenangan pahit manis namun disatukan oleh minat sama. Terima kasih kerana sudi singgah di sini.

PENAMPILAN TERKINI KRU PENYINGKAP FAKTA

Selaras dengan pertukaran logo Penyingkap Fakta, PF, kini semua kru memiliki baju baru termasuk pakaian berimej korporat.





T-shirt tanpa kolar digayakan oleh Atoi (pandangan depan dan belakang) di bawah, kini dijual dengan harga hanya RM35 sehelai. (Tidak termasuk kos penghantaran)


Untuk pertanyaan atau tempahan :

Qaiyum  : 012 349 3435
Shahrul : 019 270 9061



Terima kasih kepada Pengarah Urusan Starza Development Sdn. Bhd, Zafidi Mohamad kerana sudi menaja 27 helai baju kru PF.

Klik di sini.


Sekalung penghargaan juga dihulurkan kepada pasangan adik-beradik, pemilik syarikat percetakan, Piratees Apparel, Mohd Fairuz Anuar dan Mohd Fazli Anuar kerana bertungkus lumus menyiapkan 27 pasang baju pertama untuk dipakai oleh kru PF.


Kilang Piratees Apparel terletak di Lot 77-2, Puteri Park Plaza, Jalan 28, Taman Putra, 68000 Ampang, Selangor.

Hubungi Fairuz dan Fazli di talian 016 337 724 dan 013 664 7591 jika ingin menempah pakaian kain berkualiti dibeialkan dengan harga berpatutan.




1 Komen :

Rozez95 berkata...

Di pasir mas ada tempat berhantu yg bisa pindah tuan rumoh spt seorg inspektor dt rumah.lokasi rumoh di Kelar pasir mas.gudang tepi jln